hoi met johan een kennis van sam2010 ik zit op zijn pc omdat ik er zelf geen pc heb dus maar mijn vraag is heb het er wel moeilijk mee omdat ik mij nergens kan vertonen het probleem is dat als ik een vagina zie dat ik meteen een erectie krijg je zou zeggen zo op het 1e gezicht geen probleem maar wel als je naar de sauna gaat of naar het naaktstrand heb dat al een paar keer of heel wat keer meegemaakt ik schaamde mij er gewoon voor omdat er ook minder jarige aanwezig zijn daar wat kan ik er aan doen
ik weet niet hoe oud je bend johan maar als je jong ben krijg je snel een stijve penis.het beste is als je naar de sauna gaat of naaktstrand je even vlak daarvoor aftetrekken,desnoods als het kan 2x zodat de spanning weg is.
satopex ik ben niet echt jong meer 38 maar ik schaam mij er wel voor maak niet uit wat ik doe zodra ik er een zie een vagina gaat hij staan zelfs in het zwembad als de bikini of badpak door het water wat doorschijnend word word hij al stijf vind het erg lastig
Nou het zit tussen de oren he. Op zo'n moment maar even aan je schoonmoeder denken helpt wel!
hoezo tussen de oren dan het maakt niet oud hoe oud of jong ze zijn ook van een oude word hij hard dus zit niet tussen de oren en kan moeilijk op het naaktstrand de hele tijd op mijn buik blijven liggen
Kom op kerel, 38 ben je. Dan heb je jezelf toch wel in de hand mag ik hopen... Of dus niet? Heb je een partner? Kom je elke dag via masturberen klaar? Wat is je probleem... Heb je geen huishouden, hobbies of werk te doen? Seks zit tussen de oren. Zeker op jouw leeftijd.
Wat een rare discussie. Dan ga je toch niet naar het naaktstrand als je jezelf niet in de hand hebt. Wat is eigenlijk jouw vraag nou?
kijk maar eens helemaal bovenaan thijs dan weet je wat mijn vraag was of is
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Toon dat wat satopex zegt helpt niet hij blijft er gewoon stijf door worden hoe vaak ik mij ook aftrek hij blijf gewoon stijf worden van een kut
hahaha hans en dan amputeren ja dan ben ik er wel van af ja steek de draak er maar mee maar het is wel heel lastig hoor ik kan niet eens lekker rustig naar de sauna of het strand omdat die meteen gaat staan
Toch zit ik er wel mee als ik naar de sauna wil kan moeilijk heel de tijd met de handdoek over mijn penis blijven zitten en op het strand heel de dag of tijd op mijn buik blijven liggen zijn er dan meer die dit hebben als ze maar een vagina zien dat de penis hard word het is gewoon kut
Hallo, toch maar eens naar een seksuoloog gaan met jouw probleem. Als je niets onderneemt, kom je er nooit van af.
Groetjes