Beste lezers
Ik ben een jongen van 19 jaar oud. Ik heb om precies te zijn 5 weken en 2 dagen geleden sexueel contact gehad met een dvp in Amsterdam van Bulgaarse afkomst. Ik kwam klaar en ging nog misschien 2 min door. Ze draaide zich om voor een andere standje en toen zagen we dat de condoom eruit was gegleden en lag voor de helft in haar vagina. Ik weet niet eens of er contact is geweest zonder condoom of wel. Sinds die dag maak ik me ontzetten druk en denk er 24 uur aan. Direct binnen die week had ik een stijfe nek, spierpijn en voelde me ontzetten moe.
Me huisarts heeft gezegd dat dit niet zo snel kan gebeuren. Heb me precies 8 dagen later getest bij ggd en alles was negatief, maar moest na 3 maanden terug komen.
3 weken na de contact kreeg ik huiduitslag op me zij. Dokter zij dat het gordelroos was. De huiduitslag is niet groter geworden ofzo. Heb er antibiotica voor gekregen zelitrex 500mg 3 maal per dag 2 tabletten. Dit heb ik 5 dagen gebruikt. Me dokter zij dat dit niet door hiv kan komen. Terwijl overal staat dat het wel voorkomt.
2 dagen nadat ik gestopt was met het gebruik van de antibiotica werd de binnenkant van me wangen en tong geelachtig. En was er op de binnenkant van me wang witte lange vlekachtige rechte stuk. Dit had ik altijd door bijten maar deze keer zag het erwat anders uit. Dat was op zaterdag en ik raakte direct in paniek. Ben naar de huisarts post gegaan en de hhuisarts van daar dus niet de mijne. Zij dat het geen candida was omdat hij het niet met een stokje eraf kon halen. Hij gaf me een mondspoeling chloorhexidine en zij als het na 3 dagen niet over is ga naar je eigen huisarts. De derde dag was de geelheid van me tong weg en de witte lijn aan de binnenkant van me wang was losseriger geworden. Ik was toch naar me huisarts gegaan en hij zij dat het wel candida was hij keek er alleen naar. Vervolgens ging ik naar huis en trok die losse gedeeltjes eraf. Dat is nu 3 dagen terug en het is niet terug gekomen, ben ook gestopt met die mondspoeling. binnenkant van me wang is weer glad alleen in de ochtend heb ik een naar smaak in me mond.
Toen me eigen huisarts het zag in me mond, zij hij dat het erg vreemd was dat alles nu achterelkaar kwam. En zij dat we toch eerder gaan testen en dat word aanstaande dinsdag want dan is het precies 6 weken.
Ik heb geen hoge koorts gehad.. Wel moeheid en nekpijn maar dat kwam door stress zij de aidssoa lijn. In de nacht zweet ik wel maar niet dat ik helemaal nat wakker word. Geen diaree geen misselijkheid. Wel keelpijn beetje maar dat kan komen omdat ik dagelijks blow.
Maar deze gevoel maakt me helemaal kapot en zit ook nog is in me examen jaar. Ik stress me alleen echt op dit moment om een soa of hiv.
Wat denken jullie erover? Het lijkt wel erg op hiv de symptomen.
En als deze klachten door hiv zou komen? zou dan de test van 6 weken al iets aantonen?
Ik heb ook hooikoorts en gebruik daarvoor medicijnen sinds een week. Xyzal en een neusspray.
Groetjes
Wat een nare ervaring, en wat ontzettend vervelend dat je zo onzeker bent geworden.
Ik begrijp dat je bij een prostitue bent geweest en een kort onveilig contact hebt gehad. Hierna heb je allerlei kleine en onschuldige klachten gekregen die jij in verband meent te brengen met een Hiv infectie. Een eerste test is negatief en de symptomen worden door de huisarts toegeschreven aan onschuldige infecties. Maar je blijft onzeker, en niet helemaal onterecht en je wordt snel opnieuw getest.
Volgens mij doe je wat juist is, je zorgen maken, je laten onderzoeken, goed nadenken wat het geweest kan zijn, maar je blowt, en dat is zeker in je examenjaar erg onverstandig, ook daar kun je van gaan nachtzweten en je concentratie neemt af en je kunt paranoïde worden, dus heel erg angstig.
Concentreer je op wat gedaan moet worden, probeer te leren van alle onzekerheid na een nachtje spanning en wat het dus kan opleveren.
Bedenk dat het infectierisoco gering is, stop met blowen en ga je examen halen.
Succes met de test maar veel meer met je examen. Ik hoop dat je erna begrijpt dat prostitutie nare kanten heeft!
Bedankt voor de reactie.. Ik was ook een tijd gestopt met blowen maar sinds die contact is blowen de enige wat me beetje niet aan hiv laat denken. Maar ben zeker van plan te stoppen met blowen. Maar de klachten die ik heb maken me echt bang.. Het is naar mijn gevoel alsof ik het zeker heb. En ik heb me lesje geleerd over prostituee.. Nooooit meer. Maar ik ben bang dat het te laat is. Niet dat ik vaak naar een prostituee ging, maar voor mij is het nooit meer.
Hoi Bros,
Inmiddels zou je contact ruim 3 maanden geleden moeten zijn geweest. Heb je je inmiddels al laten testen en zo ja zou je de uitslag met ons willen delen?
Erik
Lees meer vragen en antwoorden over HIV en prostituees:
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Hiv+prostituee&sa=zoeken&siteurl=http%3A%2F%2Fwww.dokter.nl%2F