Hoe betrouwbaar zijn lab thuis testen:
Ochtendurine opgevangen, opgestuurd, negatief chlamydia en gonorroe.
Urine opgevangen had 6 uur ervoor niet geplast, negatief chlamydia gonorroe Mycoplasma en ureaplasma.
Blaasontsteking dokter, negatief.
Klachten: eikel ontsteking, sochtends heldere druppel als ik me penis knijp. Zeurende buikpijn.
Inmiddels 2 weken miconazol aan smeren maar lijkt niet te werken dus denk niet aan schimmel
Waarom hier en geen dokter: reden voor.. wil graag via hier eerst info. Waren mijn testen betrouwbaar en wat zouden mijn klachten kunnen zijn?
De test van de dokter was betrouwbaar. Is de urine ook op kweek gezet door de huisarts?
Over die andere testen kan ik zo niets zeggen
Heldere druppel als je in je penis knijpt is niet zo raar. Waarom zou je in je penis k nijpen?
Waarom over de andere niet? Beide door gecertificeerd lab en ook via aanbieders die worden benoemd door ggd. Hoeveel maakt de urine uit in deze? Is de bacterie niet meer te herleiden als hij bv te lang in de urine zit? Lijkt mij dat deze zich juist meer gaat delen en makkelijker laat opsporen.
Penis knijpen - gevoel dat er iets zat qua vocht. Gerirriteerd gevoel.. daarom het knijpen. Is niet hard ofzo, ik pak hem beet bij de schacht en haal het maar voren zoals je doet als je klaar bent gekomen en sperma eruit wilt halen zeg maar...(Bij gebrek aan beter omschrijven).
Kweek - geen idee ik denk het niet, om 9uur ingeleverd en om 1300 uitslag. Lijkt me te kort voor een kweek?
Ik weet niets van die andere testen.. niet wie, hoe of wat dan ook. Het zullen dan wel betrouwbare aanbieders zijn.
En nee de urine bij de HA is niet op kweek gezet. Ik zou daar dan toch om vragen.
De eikel kan een schimmelinfectie zijn de andere klachten kunnen ook door een te gespannen bekkenbodem veroorzaakt worden
En hoe de urine is aangeleverd kan je daar wat over zeggen? Zou dat naar jouw mening een goed resultaat geven?(Bij de thuis test)
Oh en 2 weken miconazol smeren maar geen verbetering, kan nog steeds schimmel zijn?
Dit is toch echt iets om met de huisarts te bespreken. Het is onmogelijk om iets zinnigs te zeggen over dit soort klachten zonder compleet beeld.
Ik kan over die andere testen verder niets zeggen... Als je zo'n test doet geven ze daar ook bij aan hoe je de test moet doen.
En ja het kan dan nog steeds een schimmelinfectie zijn
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies