Hoi hoi
Ik kreeg vlede jaar maart ongeveer te maken met een burnout paniekaanvallen hyperventilatie alles kwam er bij kijken nu leek het al echt vanaf de zomer goed te gaan soms nog wat nare gedachtes alleen vandaag was ik in het tuincentrum ineens werd ik niet lekker was al misselijk opgestaan maar kreeg soort naar angst gevoel opboeren misselijk klamme handen jas deed ik uit kreeg ineens rillingen koud en warm
Zo vaak al bij een arts geweest die zeggen jou saturatie is altijd 100 dan kan chronische hyperventilatie zijn afgelopen maandag wel een acupunctuur behandeling gehad
En heb een ontsteking in me schoudergewricht maar wat was dit wat dit weer een paniek aan val eenmaal in me vertrouwde auto nam het af en ben heel de dag erg moe gdweest
Het lijkt idd op een paniekaanval. Was het wellicht erg druk in het tuincentrum?
Wel wat mensen en van de buiten planten binne gedeelte in met speelgebeuren en restraunt heel veel spullen ook
Maar al een tijd niet gehad en ineens na lange tijd kwam het weer kan dat
Het kan. Er zal een trigger zijn geweest.
Hoelang kan ik hier van naweeën hebben ben enorm moe merk ik en soort bang dat weer gebeurt😟
Daar kan ik je zo geen antwoord op geven
Ik heb ook een irritatie/ontsteking van het schouder gewicht zou je je daar ook wat minder goed door kunnen voelen
Daar krijg je niet een dergelijke aanval van.
Dat zal toch met angst en hyperventilatie te maken hebben.
Wat wel een trigger kan zijn, is dat jij misschien denkt dat de ontsteking dat zou kunnen veroorzaken.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies